Cam..FTM. Self Made Man..Im obsessed with Betty White, Tattoos, Supernatural, Dexter, Castle, Sherlock. I follow back :)

When #Bae runs her fingers through @jewels_0689 hair I get jealous #Cheater #beentheredonethat #FuckinBae

When #Bae runs her fingers through @jewels_0689 hair I get jealous #Cheater #beentheredonethat #FuckinBae

Me and bae #NoGloveNoLove #bae #WaitinToLong

Me and bae #NoGloveNoLove #bae #WaitinToLong

@jewels_0689 new #hospital attire..shes gets a arm cuff as a souvenir! #TheNewStyle

@jewels_0689 new #hospital attire..shes gets a arm cuff as a souvenir! #TheNewStyle

My hair wet..its not cute #HalfBowlCutForDays #Tatted #ThatHairThough

My hair wet..its not cute #HalfBowlCutForDays #Tatted #ThatHairThough

#Rhythm is a dancer, I need a companion..Girl I guess that must be you..Body like the #summer, #fucking like no other..Don’t you tell em what we do #DontTellEm

#Rhythm is a dancer, I need a companion..Girl I guess that must be you..Body like the #summer, #fucking like no other..Don’t you tell em what we do #DontTellEm

The perks of working on a #car..the before and after lol..I guess I clean up pretty good? #FuckMechanic #FuckIt

The perks of working on a #car..the before and after lol..I guess I clean up pretty good? #FuckMechanic #FuckIt

#YouMightBeRedneckIf you play #GTAFive and all you do is steal a game warden car and shoot deer #OnlyMyBrother #FixItJesus

#YouMightBeRedneckIf you play #GTAFive and all you do is steal a game warden car and shoot deer #OnlyMyBrother #FixItJesus

I hope one day you’re as happy as you’re pretending to be.

—(via adorebly)

(Source: minivampire)

bongrips-bigtits:

Excuse my shitty phone camera but, #mazar has some serious production. #w420 #wfayo #weedstagram #redeyedgenetics #topshelflife #iwillmarrymary #ofwk #ostf #onlysmokethefinest #danklife #dank #doyouevengrowbro #followme #ganja #hash #hightimes #high_larry_us #justblazeig #crackinnugs #cannabiscommunity #marijuana #medicalmafia #mainemedicalmarijuana #207stoners #207stonersfamily

bongrips-bigtits:

Excuse my shitty phone camera but, #mazar has some serious production. #w420 #wfayo #weedstagram #redeyedgenetics #topshelflife #iwillmarrymary #ofwk #ostf #onlysmokethefinest #danklife #dank #doyouevengrowbro #followme #ganja #hash #hightimes #high_larry_us #justblazeig #crackinnugs #cannabiscommunity #marijuana #medicalmafia #mainemedicalmarijuana #207stoners #207stonersfamily

(Source: R2--D2)

goldenclitoris:

when u know u mama mad at u but u gotta walk past her to get food from the kitchen
image

settingfiretoourinsidesforfunn:

lebabby:

psyducked:

party time

MY FAVORITE

Haha wtf

(Source: snerky)

betterthankanyebitch:

me leaving school

steeltoesweetheart:

i am in love with this teeny little time out chair oh my goodness bless

steeltoesweetheart:

i am in love with this teeny little time out chair oh my goodness bless

(Source: erikaleigh93)

(Source: jamjars)